Zomerspektakel aan het Meer
Kleurrijke communicatie met impact
Het Zomerspektakel aan het Meer is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een waar begrip in Alphen aan den Rijn en omgeving. Zo’n groots festival is natuurlijk niet compleet zonder verfrissende en onderscheidende communicatie. Al vanaf de eerste editie ontwerpt SERA alle communicatie. En daar zijn we maar wat trots op. Wat maakt SERA precies?
- Logo & huisstijl.
- Signing op het terrein.
- Uitingen voor social media.
- Drukwerk; van sponsorbrochures en Hoffman borden tot programmaboekjes en offline advertenties.
Een herkenbaar beeldmerk voor een vrolijk festival
We zijn al vanaf de eerste editie nauw betrokken bij de organisatie van het Zomerspektakel aan het Meer. En dat loont. Hierdoor kunnen we direct meedenken over de boodschap die het festival naar buiten wil brengen. Dit vertalen we vervolgens naar een herkenbaar beeldmerk, dat verschijnt in de vorm van content. Allereerst begonnen we met de ontwikkeling van een logo en huisstijl. Als herkenbaar element van het festival kozen we voor een beeld waar je vrolijk van wordt en wat je direct aan de zomer doet denken: een ananas. Deze ananas hebben we opgefleurd met vrolijke details zodat het een echte eyecatcher is. Deze ananas komt terug op vrijwel alle communicatie-uitingen.
Doorvertaling op het festivalterrein
Als jij je al weken aan het verheugen bent op dat ene toffe festival, wil je bij aankomst nog blijer en enthousiaster worden. Daarom vertaalden wij het beeldmerk van Zomerspektakel door in passende signing op locatie. Denk hierbij aan bewegwijzering en talloze borden voor toiletten, parkeergelegenheden, horeca, e.d.
Kleurrijke communicatie
Bij het ontwerpen van de uitingen zorgen we voor een uniform, sfeervol en compleet eindresultaat. Hierbij houden we oog voor het overbrengen van de sfeer van het Zomerspektakel, wat we op een zo puur mogelijke manier vastleggen in alle uitingen. Zo knopen we alle losse eindjes aan elkaar in één pakkend geheel.
We verzorgen voor het Zomerspektal alle uitingen op de social media-kanalen, die zorgvuldig worden ingepland door onze marketeers. Zo zorgen we voor herkenbaarheid en trekken we de aandacht van de doelgroep.
Daarnaast ontwerpen wij ook alle communicatie in de vorm van entreetickets, advertenties, flyers, programmaboekjes, sponsorbrochures, Hoffmanborden en meer.
Vragen over deze case?
We zouden uren over deze uitdagende case kunnen vertellen, maar dan zou deze pagina veel te lang worden. Mocht je nog vragen hebben over deze case, dan kun je contact met ons opnemen. We vertellen je graag alles wat je wilt weten!